wtorek, 28 października 2014

Dove Cream Oil - testujemy

Jak to bywa na zakupach, gdy zobaczymy promocję trudno się nie skusić. Przygarnęłam więc Dove Cream Oil. Nigdy nie miałam nic z tej marki, więc tym bardziej chciałam wypróbować kosmetyk.Opakowanie jest już prawie na wykończeniu, więc wypadałoby coś o nim napisać. Czy marka Dove zrobiła na mnie wrażenie ?? Czy faktycznie te żele są tak niezwykłe jak widzimy na reklamach w telewizji?? I przede wszystkim czy moja przygoda z nimi potrwa znacznie dłużej??  




Ciekawe ?? To zapraszam do lektury :)








Zacznijmy od tego czym kusi nas producent na opakowaniu.

Odżywczy żel pod prysznic Dove Cream Oil z olejkami pielęgnującymi - Wyjątkowe doznanie, które odżywia skórę. Delikatny zapach jaśminu i miodu. Żel został wzbogacony przełomową formułą NutriumMoisture, aby odżywiać wastwy naskórka, nadając Twojej skórze piękniejszy wygląd przez długi czas.

źródło: www.dovemed.pl

Technologia NutriumMoisture to:

  • delikatne składniki myjnące
  • składniki nawilżające
  • delikatniejsza i gładsza skóra














Żel ma kremową konsystencję. Skóra faktycznie jest po nim przyjemna w dotyku. 
Jednakże ja dopatrzyłam się w nim dwie wady, które nieco psują jego obraz jako idealnego kosmetyku do kąpieli.
Po pierwsze zapach - nie jest to delikatny zapach jaśminu i miodu tylko bardzo intensywna i dusząca woń. Bardzo lubię żele, mydła itp miodowe ale one zdecydowanie inaczej pachną. 
Drugi minus żel Dove otrzymał za to, że bardzo słabo się pieni. Żeby wykrzesać z niego pianę trzeba użyć go w dużej ilości a to skutkuje tym, że opakowanie jest mało wydajne. A o myciu bez myjki zapomnijmy jeśli lubimy być całe w pianie.

Poniżej przedstawiam jeszcze skład:



Podsumowując Dove Cream Oil nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Żeby wyrobić sobie zdanie o tej marce spróbuję za jakiś czas innego kosmetyku i zobaczymy co z tego wyjdzie.

A jakie są Wasze doświadczenia z żelami pod prysznic Dove ??










3 komentarze:

  1. Lubię żele pod prysznic Dove. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie zamierzam jeszcze jakiś wypróbować bo zauważyłam sporo pozytywnych recenzji na innych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam, ale ogólnie lubię Dove.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)