wtorek, 21 października 2014

Testujemy: Maskara L'oreal Efekt Motyla

Na stronie producenta odnajdujemy notkę, że maskara L'oreal False Lash Wings cytuję "pomaga spełnić marzenia kobiet o pięknych rzęsach".  Czy faktycznie tak jest - postanowiłam sprawdzić. Zapraszam na test :)








Pierwsze co na początku rzuca się w oczy to asymetryczna  szczoteczka. Rzeczywiście z takim kształtem się do tej pory nie spotkałam. Jest ona lekko skręcona i wydłużona ku zewnątrz. To właśnie ten innowacyjny kształt ma sprawić, że będziemy mogły zatrzepotać swoimi rzęsami niczym motyl skrzydłami. 

Nakładając tusz szczoteczka rozczesuje nam rzęsy. Co prawda spotkałam się z opinią, że skleja rzęsy ale wydaje mi się, że jest to kwestia ilości którą nakładamy. Wiadomo, że przy pierwszych użyciach tuszu na szczoteczce jest bardzo dużo i dlatego nadmiar zawsze ścieram o ścianki maskary.

Jestem osobą praworęczną i z prawym okiem poszło mi bez problemu. Faktycznie rzęsy są wydłużane ku zewnętrznej stronie oka. Natomiast z lewym okiem już tak łatwo mi nie poszło. Kształt szczoteczki powoduje, że przynajmniej u mnie pojawia się drobny problem w ustawieniu jej tak aby wydłużała mi rzęsy we wskazanym kierunku.  Może jeśli jeszcze przez jakiś czas będę ją stosować będzie mi to sprawniej szło.





Po zastosowaniu faktycznie rzęsy są wydłużone i pogrubione. 

Po całym dniu tusz się nie kruszy i do wieczora rzęsy wyglądają ładnie i nie są obciążone. I jest to efekt na tyle trwały, że jeden z moich płynów micelarnych sobie słabo z nim radzi, na szczęście mam inny ;) Na pewno nie próbujcie go zmywać samą wodą bo wtedy zamiast efektu motyla będziemy miały efekt pandy :P





Czy kupię go ponownie - tak ale pod warunkiem, że  znajdę jakąś promocję na niego bo 63 zł które widziałam ostatnio w Rossmannie to trochę za dużo.



5 komentarzy:

  1. nie widzę twojej obserwacji na blogu ja już obserwuje i mam nadzieje, że się zreflektujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena nie zachęca, ale szczoteczka jest mega :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Również z chęcią bym kupiła, ale na prawdę cena jest odstraszająca

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko trzeba polować na promocje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)