sobota, 15 listopada 2014

Projekt witryna - listopad 2014

Dzisiaj będzie kolorowo i modowo. W zeszłym miesiącu zapoczątkowałam na swoim blogu cykl "Projekt witryna", gdzie będę publikować zdjęcia wystaw sklepowych. Bardzo się cieszę, że październikowy post cieszył się dużą popularnością. 




W listopadzie celownik mojego aparatu powędrował ku: Depare, Greenpoint, H&M, Inspiracja, Katyusha, Lem, Mango, Marks & Spencer, Mohito, New Yorker, Orsay, Patrizia Pepe, Pretty One, Quiosque, Reserved, Solar, Stradivarius, Tally Weijl, Top Secret, United Colors of Benetton.


Zapraszam do oglądania :)



UNITED COLORS OF BENETTON




Mark & Spencer



MANGO


Stradivarius


 Tally Weijl



 orsay




INSPIRACJA



NEW YORKER




KATYUSHA


QUIOSQUE



 greenpoint


H&M




Lem




Depare




PATRIZIA PEPE



 RESERVED



MOHITO


TOP SECRET



 SOLAR



PRETTY ONE




I to by było dzisiaj na tyle. Za miesiąc Projekt Witryna zapewne pojawi się w świątecznej odsłonie. Zobaczymy czym na święta będą nas kusić sklepy. Na pewno ja pobiegam po galeriach żeby Wam to wszystko pokazać. 

Buziaki 
Agata :)

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na Projekt Witryna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego zapraszam do częstego zaglądania tutaj :)

      Usuń
  2. fajny pomysł ,pierwszy raz się spotkałam z takim projektem ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zakładałam tego bloga zastanawiałam się o czym będę pisać. I to był jeden z moich pomysłów, ponieważ nigdzie indziej nie spotkałam się z takim tematem posta :)

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł.
    Uwielbiam oglądać wystawy sklepowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł! ;) szkoda tylko, że na mnie te wszystkie ciuchy nie leżą tak dobrze jak na "modelach" ;) zakładając, że ja w ogóle się w coś zmieszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastele na wystawie Top Secret zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórych sklepów nie ma u mnie w pobliżu, to choć wystawy sobie pooglądam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że spodobał się Wam mój pomysł na Projekt Witryna :) Oczywiście zapraszam do obserwacji i zaglądania tutaj. W grudniu będzie bardzo świątecznie mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, tym bardziej, że pierwszy raz się z nim spotykam. W przyszłym miesiącu witryny sklepowe będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koło Mohito na pewno nie przeszłabym obojętnie ;) fajny projekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Bardzo mi się podoba. A te ciuszki naprawdę kuszą :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)