czwartek, 16 kwietnia 2015

beGlossy - kwiecień 2015

Dzisiaj dotarł do mnie kurier z kwietniową edycją pudełka od beGlossy. Dlatego też chciałam podzielić się z Wami wpisem co w owym pudełku znalazłam.






Ale zacznę od tego że kilka dni wcześniej dotarła do mnie wygrana na fb beGlossy. Otrzymałam szampon, odżywkę i maskę Pantene Pro-V. W końcu udało mi się coś wygrać :)

No to teraz czas na marcowe pudełko. W tym miesiącu hasłem przewodnim jest "Po prostu piękna". 


Trafiła do mnie wersja D pudełka w którym znalazłam:
  1. Nawilżający peeling - NEOBAY Natural & Organic - pełnowartościowy kosmetyk 100ml
  2. Kredka do oczu - POSTQUAM Kredki dostępne były w 5 kolorach, mi trafił się odcień niebieski
  3. Skoncentrowane serum do rąk i paznokci - CZTERY PORY ROKU - pełny produkt 50 ml
  4. Krem przeciwzmarszczkowy - SHEDOR - miniaturka o pojemności 15 ml
  5. Balsam do ust Vanilla Dream - LAMBRE - pełny produkt 15 ml.
 Dodatkowo w pudełku jako prezenty znalazłam szampon i odżywkę Pantene Pro-V.

Podsumowując w pudełku znajdowało się 6 pełnowartościowych kosmetyków oraz 1 miniaturka. Wartość pudełka bez prezentów to około 185 zł. Natomiast jeśli dodamy do tego szampon i odżywkę da nam to kwotę około 207 zł.

Uważam, że w tym miesiącu beGlossy bardzo się postarało. To pudełko bardzo przypadło mi do gustu. Wszystkie kosmetyki są do mnie dopasowane i będę ich używać a efekty testowania opisywać na blogu :)




Na koniec przypominam o rozdaniu w którym do wygania jest:
  • konturówka POSTQUAM
  • serum do paznokci REGENERUM
  • nawilżająca maseczka AVON
Zgłaszać można się TUTAJ Zapraszam serdecznie :)





 I co myślicie o tym pudełku?? Pochwalcie się jakie wersje dostałyście i czym się one różnią. 


6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten krem Shedor :) A pudełko w tym miesiącu całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremik niedługo będę testować a wrażeniami podzielę się tutaj :)

      Usuń
  2. Mi te produkty raczej by sie nie przydaly :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak się sprawdzi ta seria Pantene.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)