poniedziałek, 19 października 2015

beGlossy - Pink Princess - edycja specjalna pudełka - październik 2015

Mimo późnej pory postanowiłam jeszcze dzisiaj wrzucić szybki post. Dzisiaj odwiedził mnie kurier ze specjalną edycją pudełka beGlossy. Jest to różowe pudełko z różową zawartością a w nim ... Zapraszam dalej :)



 

Miesiąc październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. Dlatego też 10 zł z każdego pudełka ze specjalnej edycji zostało przekazane Fundacji Rak'n'Roll.


W pudełku znalazłam następujące kosmetyki:
  1. PLAYBOY - Play It Sexy - balsam do ciała - produkt pełnowymiarowy o pojemności 250 ml
  2. MODELCO - CHEEK & LIPS - pełnowartościowy produkt o pojemności 10 ml
  3. BATH & BODY WORKS - Antybakteryjny żel do rąk - pełnowartościowy produkt - 29 ml
  4. KRYOLAN - pomadka - pełnowartościowy produkt - trafił mi się kolor różowy
  5. LOEWE - AIRE SENSUAL - próbka perfum 2 ml
  6. KUESHI - Tonik - pełnowartościowy produkt o pojemności 200 ml
  7. CHLOE - próbka wody perfumowanej o pojemności 5 ml
  8. YVES ROCHER - żel pod prysznic - próbka o pojemności  50 ml
  9. BALMI - Balsam do ust - pełnowartościowy
  10. NAILS INC. - lakier do paznokci  - próbka o pojemności 4 ml


Podsumowując w pudełku znalazłam łącznie 10 produktów, z czego 6 to produkty pełnowymiarowe a 4 to próbki.

Wartość pudełka to około 270 zł więc na plus :) Wszystko na pewno znajdzie u mnie zastosowanie. Zawartość pudełka od samego początku była znana więc wiadomo co się wybiera. Mnie chyba najbardziej skusił ten różowy kolor.

No i to by było na tyle. 


Przypominam Wam o trwającym ROZDANIU z okazji pierwszej rocznicy bloga - Zgłaszać możecie się TUTAJ


Co sądzicie o tym pudełku ?? Coś Wam się szczególnie spodobało ??

14 komentarzy:

  1. Jak kolorowo - różowo :) ciekawa zawartość pudełeczka, niech Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pozazdrościć takiego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejszy żel Bath&Body Works :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełeczko. Zazdroszczę. Podpowiedz jak je zamawiać . POzdrawiam Arleta i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko jest dostępne w strefie VIP na beGlossy :)

      Usuń
  5. Podoba mi się zawartość. :) Z niego mam tylko kosmetyk z Playboya, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale nie na tyle aby mnie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)