czwartek, 26 listopada 2015

Dermedic - płyn micelarny H2O Hydrain Hialuro


W poszukiwaniu idealnego płynu micelarnego tym razem trafiłam na markę Dermedic.  Jak się spisał i czy pozostanę przy nim na dłużej dowiecie się czytając dalej - Zapraszam :)




"Płyn micelarny H2O Dermedic Hydrain³ Hialuro jest doskonałym dermokosmetykiem. Dzięki niemu wykonasz skuteczny a zarazem delikatny demakijaż twarzy, który nie podrażni skóry wrażliwej.
Kosmetyk działa hipoalergicznie, nie wywołuje podrażnień i zaczerwienienia oczu.
W przeciwieństwie do innych środków myjących nie wysusza skóry, a wręcz głęboko ją nawilża. Radzi sobie ze wszystkimi zanieczyszczeniami, nawet trudnym do usunięcia tuszem do rzęs.
Po zastosowaniu płynu micelarnego H2O Dermedic Hydrain³ Hialuro czujesz, że Twoja cera jest dokladnie oczyszczona i świeża. Płyn ma delikatną formułę, dlatego mogą używać go osoby, które na codzień powinny unikać tradycyjnych mleczek i toników przy przykład użytkownicy soczewek kontaktowych.
Wskładzie kosmetyku znajdują się składniki aktywne takie jak m.in. nawilżający kwas hialuronowy, Hydroveg VV, woda termalna czy gliceryna".



Płyn, a dokładniej jego próbkę o pojemności 100 ml dostałam jakiś czas temu w pudełku Joybox.
Jest on w bardzo estetycznej, przeźroczystej plastikowej buteleczce zamykanej na klik. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jest pn delikatnie arbuzowy. Płyn ma konsystencję wody.

Jak już kiedyś pisałam nie używam eyelinera tylko kredek do oczu, więc nie miałam większych problemów ze zmyciem makijażu. Fakt, że może mieć problem z bardzo mocnym makijażem ale 2 płatki, no max 3 i po kłopocie.

Plusem niewątpliwe jest również to, ze nie podrażnia oczu. Po użyciu nie ma nieprzyjemnego uczucia ściągania. Skóra wokół oczu nie jest wysuszona.

Czepiać się nie będę, bo jest to już kolejny płyn micelarny o którym tutaj piszę i na tle innych wcale źle nie wypada. Każdy z używanych przeze mnie miceli miał problem ze zmyciem makijażu za pierwszym razem.

Płyn Dermedic Hydrain³ Hialuro złapał u mnie plusy za: zapach, konsystencję, nawilżenie oraz za niepodrażnianie oczu. Bardzo mi się spodobał i zdecydowanie jeszcze do niego wrócę.

Używałyście już jakieś kosmetyki Dermedic ?? Może możecie coś polecić godnego uwagi ??





6 komentarzy:

  1. Moim ideałem jest lipowy płyn Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli miałam dokładnie ten sam płyn, to nie zmywał makijażu i śmierdział szmatą do podłogi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego płynu, zmywam zielonym Garnierem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, narazie mam płyn z sylveco. Nie miałam nic z tej firmy, ale może zdecyduję się właśnie na ten płyn:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)