sobota, 10 stycznia 2015

Testujemy: Aktywna maseczka oczyszczająca Nivea pure effect

Czysta i matowa skóra bez pryszczy i zaskórników  - takimi hasłami kusi nas z półki sklepowej maseczka do twarzy Nivea pure effect. Postanowiłam sprawdzić jej działanie.

 

 


Zacznijmy od tego co pisze o niej producent. 

"Nivea pure effect aktywna maseczka oczyszczająca z wysoce skuteczną formułą z białej glinki i aktywnym ekstraktem z magnolii:
  • głęboko oczyszcza pory, aby skutecznie zwalczać zanieczyszczenia,
  • matuje i zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości
Głęboko oczyszczona i matowa skóra. Widocznie gładsza i udoskonalona cera."

Maseczka ma lekko niebieskawy odcień. Ma delikatny, przyjemny zapach. Po nałożeniu miałam wrażenie, że chłodzi mi twarz i do tego czułam lekkie pieczenie. W porównaniu do innych maseczek słabo zastyga na twarzy. Po ponad 15 minutach dalej miała kremową konsystencję.

Po zmyciu skóra staje się matowa i przyjemna w dotyku. Brak zaczerwień i podrażnień mimo, że w trakcie trzymania jej na twarzy było uczucie lekkiego podszczypywania. Po około 5 minutach od zmycia pojawiło się uczucie ściągania, z którym bez problemu poradził sobie krem nawilżający.

Aktywną maseczkę Nivea pure effect kupujemy  w 2 saszetkach, każda po 7,5 ml. Według producenta starcza ona na dwa użycia. Ja z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jest ona bardzo wydajna i spokojnie użyjemy jej przynajmniej ze 4 razy. Koszt maseczki to 5,49 zł

Na koniec zdjęcie ze składem maseczki.



Szczerze mówiąc nie wiem, czy kupiłabym ją ponownie - raczej nie. Po pierwsze trochę ciężko się zmywa, po drugie nie zauważyłam u siebie jakiś spektakularnych efektów. Poszukam czegoś bardziej odpowiedniego dla siebie. Ale może któraś z Was używała tego produktu i jest zadowolona. Dajcie znać jakie są Wasze opinie o maseczkach Nivea.

 

5 komentarzy:

  1. U mnie raczej nie dałaby pożądanych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zazwyczaj te produkty, które są mega zachwalane w opisie nie dają efektów :( Jakoś nie lubię produktów Nivea do pielęgnacji, bo strasznie ściągają mi skórę, nie wiem jak u Ciebie ;) Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak jak piszesz po użyciu było to uczucie ściągania.

      Usuń
  3. Moja skora niezbyt dobrze reaguje na te maseczki.

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)