wtorek, 24 lutego 2015

Radical - szampon wzmacniający

Było już o ampułkach i o odżywce z serii Radical od Farmony - teraz przyszedł czas na szampon. Zapraszam na recenzję.




Zacznę od tego co wyczytamy na opakowaniu:

"Wyjątkowo skuteczny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego mycia włosów osłabionych i wypadających. Specjalnie opracowana, bogata receptura - ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, Inulina z cykorii - wyraźna wzmacnia włosy oraz hamuje ich wypadanie. Dzięki regularnemu stosowaniu szamponu Radical włosy stają się grubsze i mocniejsze, pełne witalności i blasku, dobrze się rozczesują i lepiej układają".

Szampon kupujemy w plastikowej przeźroczystej buteleczce, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie. Zapach ziołowy, czyli taki sam jak w przypadku innych produktów z tej serii. Konsystencja nawet gęsta, przeźroczysta o słomianym kolorze. Kosmetyk jest nawet wydajny, ponieważ niewielka ilość wystarcza do umycia całej głowy. Szampon dobrze się pieni i łatwo się zmywa.

Niestety bardzo dużym jego minusem jest to, że wysusza i bardzo plącze włosy. Wierzcie mi, że po użyciu naraz tego szamponu oraz odżywki ( z tej serii), rozczesanie włosów jest nie lada wyczynem. 

Po około 2 tygodniach stosowania zauważyłam, że włosy przestały mi się przetłuszczać. Jak już wcześniej pisałam w innym poście - pojawiły się "baby hair". Niestety szampon nie wpłynął w żaden sposób na zahamowanie wypadania włosów. Nie zauważyłam również aby moje włosy stały się mocniejsze i lepiej się układały.

Mimo wszystko mogę polecić ten szampon osobom, które mają problem z przetłuszczaniem. A żeby włosy się lepiej rozczesywały poprostu użyć innej odżywki.

Składniki aktywne:

Naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, Inulina z cykorii.

Składniki INCI:

Aqua (water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Dea, Propylene Glycol, Equisetum Arvense (horsetail) Herb Extract, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Panthenol, Inulin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Dmdm Hydantoin, Citric Acid, Parfum (fragrance), Hexyl Cinnamal.

Szampon można kupić na stronie producenta za 9,50 zł/ 330 ml.

Zapraszam do zapoznania się z innymi produktami z tej serii o których pisałam: Ampułki oraz Odżywka


I co myślicie o tym szamponie i o całej serii od Farmony ?? Skusicie się ?





8 komentarzy:

  1. miałam dawno temu wcierke i zupełnie ie pamietam jak działała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie zrobiła piorunującego wrażenia skoro o niej nie pamiętasz :)

      Usuń
  2. Miałam z tej serii kiedyś serum witaminowe. Było dla mnie zbyt ziołowe - moje włosy nie lubią zbyt dużej dawki ziół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wole nie eksperymentowac na moich wlosach, bo zle sie to dla nich konczy :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jednak nie skorzystam. Jakoś nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej już po ten szampon nie sięgnę - poszukam czegoś innego :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)