wtorek, 22 marca 2016

Rozkwit kobiecości - pudełko beGlossy - marzec 2016

Tak jak obiecałam dzisiaj na Facebooku wracam do Was po dłuższej przerwie. Brak czasu spowodował, że nie miałam nawet chwilki żeby tutaj zajrzeć. Ale mam nadzieję wszystko się już teraz unormuje i większa systematyczność zagości na blogu.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać zawartości najnowszego pudełka od beGlossy.




W racji tego, że w marcu wypadał Dzień Kobiet - to właśnie kobiecość była tematem przewodnim tego pudełka. Do tego doszła jeszcze wiosna i rozkwitanie. Tym razem postawiono na pielęgnację.

Dostałam wersję A pudełka, na którą składały się:
  1. BANDI - Krem intensywnie nawilżający Hydro Care - próbka o pojemności 30 ml
  2. L'OCCITANE - Krem do rąk Kwiat Wiśni - próbka o pojemności 10 ml
  3. YASUMI - Konjac Sponge - pełny produkt - gąbka do oczyszczania i masażu twarzy
  4. BingoSpa - Kolagen 100% - pełny produkt 
  5. Artego - Ampułki odbudowujące Dream - próbka - zestaw 3 ampułek 

Do tego był dołączony jeszcze najnowszy numer magazynu beGlossy.

Wartość powyżej wymienionych produktów to niecałe 109 zł.

Powiem Wam, że mam mieszane uczucia do pudełek beGlossy w tym roku. Dominują w tym roku głównie próbki. No w sumie jestem ciekawa jak dalej będą się prezentować te pudełka.


A Wam jak się podoba ta zawartość ?? Skusiłybyście się na takie pudełko ??






3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)