czwartek, 26 maja 2016

Dream box - maj 2016

Witam Was moje drogie. Ojj strasznie długo mnie tu nie było. Wcześniej obiecywałam, że zacznę znowu regularnie pisać ale niestety nic z tego nie wyszło :/ Mam nadzieję że tym razem w końcu mi się uda wznowić działalność bloga. Dzisiaj szybciutki post o tym co znalazłam w majowym wydaniu Dream box'a.





Zanim jeszcze opiszę Wam zawartość pudełeczka jeszcze co nieco o sprawach organizacyjnych.

W czasie gdy mnie nie było przeczytałam dużo książek - więc będę nadrabiać teraz zaległości z ich recenzjami. 

Co do kosmetyków to troszkę się mój zapasik powiększył. W czasie gdy mnie tu nie było docierały do mnie różne paczuszki - m.in. kremy od L'oreal, balsamy od Perfecty, olejek i krem od Le Petit Marseillais, pudełko z kosmetykami od beGlossy, od portalu TestMeToo - dostałam do przetestowania zgrzewkę wody z sokiem Żywca oraz dla mojej córci klocki Lego Duplo. Więc nie zabraknie mi również rzeczy do testowania i dzielenia się z Wami opinią :) Jednak podczas przeprowadzki części kosmetyków nie zdążyłam sfotografować i niestety przy recenzjach które będę teraz sukcesywnie zamieszczać będę zmuszona posiłkować się zdjęciami zapożyczonymi z różnych stron www.


No to wracamy do głównego tematu dzisiejszego posta, czyli majowej edycji pudełka Dream Box "Hello May". W tym miesiącu postanowiłam wypróbować coś innego i dlatego porzuciłam beGlossy.

W pudełku oprócz kosmetyków znajdziemy książkę, coś smakowitego i coś  dekoracyjnego, umilającego codzienność - przynajmniej 5 szt produktów.

 

Ja w swoim pudełeczku znalazłam:
  1. NOVA KOSMETYKI - GoCranberry - Micelarny Żel do Mycia Twarzy i Demakijażu - 150ml
  2. SKIN79 - maseczki Fresh Garden Mask Snail oraz Fresh Garden Mask Tea Tree
  3. ORGANIC SHOP - Organiczny solny scrub do ciała - Tropikalny Bambus - 250ml
  4. PUDDINS - Jabłko suszone bez cukru - 30g
  5. DIANA ECO CANDLE - ekologiczna świeca - 210 ml
  6. KSIĄŻKA - "Używane serce" - Catherine Ryan Hyde 
Do tego były dołączone kody rabatowe oraz próbki z serii GoCranberry.











Wartość produktów to 114,69 zł - natomiast cena pudełka - 79 zł. Co prawda beGlossy przyzwyczaiło mnie do większej przebitki cenowej ale mimo wszystko jestem zadowolona. 


Nowe marki pudełek kosmetycznych pojawiają się na naszym rynku jak grzyby po deszczu. I muszę przyznać, że są nawet bardzo kuszące. Dlatego postanowiłam troszkę urozmaicić swoje zakupy i zamawiać co jakiś czas inne pudełko.

I jak Wam się podoba to pudełeczko ?? 


Ja na koniec powiem Wam, że bardzooo ale to bardzoooo się cieszę że wzięłam się za pisanie, ponieważ stęskniłam się za Wami. 

Buziaki
Agata



4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)