niedziela, 7 grudnia 2014

Podsumowanie listopada

Kolejny miesiąc minął jak z bicza strzelił. Mój blog rozwija się i zyskuje coraz więcej odsłon co bardzo ale to baaardzo mnie cieszy :)
Dzisiaj małe podsumowanie listopada. 



Zacznę od top 5 listopadowych wpisów:

Miejsce 5 - Testujemy: Orientana Balsam do ciała w kostce

Miejsce 4 - Testujemy: Sanase Chocolaterapia Peeling dotleniający

Miejsce 3 - beGlossy vs Shinnybox - listopad 2014

Miejsce 2 - Mohito - kolekcja Anji Rubik - ceny, lista sklepów

Miejsce 1 - Pierwszy miesiąc za nami... czyli małe podsumowanie i mini rozdanie





W listopadzie kurier zawitał do mnie z:

1) całą serią Radical od Farmony przeciw wypadaniu włosów


2) beGlossy - listopadowe pudełeczko by Maffashion. Możecie o nim przeczytać TU



3) ShinyBox - listopadowe pudełeczko by Pewex. Przeczytacie  o nim TUTAJ


4) Przesyłka z BingoSpa.  Z racji tego, że kończyły mi się kremy wykorzystałam swój kupon zniżkowy z październikowego pudełeczka beGlossy i zrobiłam sobie małe zakupy.


Dodatkowo dostałam próbkę kolagenu do dłoni.


5) Przesyłka od Talk Marketing - kampania Rama z masłem. Możecie przeczytać o niej TUTAJ


6) Knorr - 2 bulionetki do duszonego kurczaka oraz 2 do duszonych mięs. Do tej pory wypróbowałam pierwszą z nich do przepisu, który znalazłam na opakowaniu. Wyszło naprawdę dobre jedzonko.


7) Na koniec nagroda - kubeczek, który odebrałam dzięki udziale w promocji Wedla. Pisałam o niej TUTAJ



Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają oraz komentują moje posty:)

To by było tyle na dzisiaj. Życzę udanej niedzieli :) Buziaki


3 komentarze:

  1. Tyle czekolad z Wedla zeżarłam... Szkoda, że nie pamiętam o tej promocji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do konkursu u siebie :)
    http://teczowykitek.blogspot.com/2014/12/swiateczne-rozdanie-sponsorowane.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bingospa sama chętnie bym coś zamówiła ale dopiero po świętach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)