wtorek, 26 maja 2015

Projekt witryna - maj 2015 czyli różowe Mohito i żółte lato w Promod

W końcu znalazłam troszkę czasu żeby pobiegać po galerii i zrobić kilka fotek do postu z cyklu Projekt witryna. Tym razem obiektyw skierowałam w stronę takich marek jak: Quiosque, Mohito, Orsay, Oodji, Garry Weber, Sinsay, Zara, Promod, Stradivarius, C&A, New Look, Bereshka, Peek & Cloppenburg, H&M. 







Zapraszam do oglądania :)


Peek & Cloppenburg



Bereshka



New Look


Mohito



C&A


Stradivarius


Promod


Zara


Sinsay



 H&M



Garry Weber



Oodji


 Orsay


 Quiosque




 No i jak Wam się podobają te letnie klimaty, które pojawiły się na wystawach sieciówek ?? Coś wpadło Wam w oko ???

5 komentarzy:

  1. Mnie się podobają ostatnio białe sukienki. Chyba sobie jakąś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ostatnio zamarzyła jakaś jasna maxi spódnica na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zawsze podobaja sie wystawy Bershki. Sa takie nowoczesne :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)