niedziela, 7 czerwca 2015

Majowe mini denko

Jak pisałam Wam dzisiaj na fb wszystko co dobre szybko się kończy i czas na powrót do codzienności. Zrobiłam sobie tydzień urlopu od wszystkiego ;) Fakt posty na blogu się pojawiały ale przygotowałam je dla Was wcześniej. Z racji tego, że minął kolejny miesiąc dzisiaj czas na podsumowanie moich zużyć. W maju niewiele tego było ale mimo wszystko warto co nieco opisać. Zapraszam :)







Majowe denko jest chyba najmniejsze z dotychczas prezentowanych i pomogła mi w nim dodatkowo córeczka. Oto nasze zużycia:
  1. Łagodna oliwka z aloesem - Johnson&Johnson - używamy jej od samego początku. Skóra dzięki  niej jest dobrze nawilżona i ładnie pachnie. Córcia nie ma po niej żadnych reakcji uczuleniowych.
  2. Mydełko bambino - bardzo dobrze myje i pieni się. Używamy go od pierwszych dni i najbardziej nam odpowiada


 3.  Nawilżające mydło w płynie - Luksja. Jakiś czas temu pisałam Wam, że bardzo lubię te mydła. Bardzo ładnie pachną i nie wysuszają dłoni dlatego często u mnie goszczą w różnych wariantach zapachowych. Tym razem jest to zapach lemonki z miodem manuki. 















4.  Balsam do ciała - Love Me Green. Pisałam o nim więcej TUTAJ Dlatego nie będę się powtarzać :)


 5. Maskara Masterpiece Max - Max Factor. Moją opinię na jej temat znajdziecie TUTAJ













6. W tym miesiącu postanowiłam pozbyć się próbek kremów. Zużyłam:
  • ochronny krem do twarzy - POSE
  • przeciwzmarszczkowy krem - POSE
  • przeciwzmarszczkowy krem na noc - KORRES
  • krem na dzień - STENDERS
  • krem przeciwzmarszczkowy - VICHY




No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu będzie tego więcej :) Biorę się za nadrabianie zaległości i podglądanie co ciekawego działo się na Waszych blogach. Buziaki 

9 komentarzy:

  1. oliwkę mam ale tą różową i coś mi się z nią stało :( i nie ryzykuję i wlewam ją tylko do swojej wanny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam mydła Luksji - ale za to uwielbiam płyny pod prysznic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. już się w pudełeczku nie mieszczą więc trzeba troszkę się tego pozbyć :)

      Usuń
  4. Fajne denko. Ostatnio tez zabralam sie za probki :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam do ciała - Love Me Green bardzo mnie ciekawi. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://stylowoikulturalnie.blogspot.com/2015/05/krem-do-ciaa-love-me-green.html - pod tym linkiem przeczytasz o nim więcej :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)