niedziela, 12 czerwca 2016

Nowy Żywiec Zdrój - Inspirowany Naturą

Witam Was Kochani :) Za oknem piękna pogoda, że aż się nie chce siedzieć w domu. Dzisiaj post który miał się pojawić już dawno - ale jakoś nie mogłam się zmotywować do jego napisania. Jakiś czas temu dzięki jednemu z portali dostałam do testowania nowy napój marki Żywiec. Efekty tego testowania poniżej - Zapraszam






Dzięki portalowi TestMeToo dostałam do przetestowania zgrzewkę nowości od marki Żywiec Zdrój - Napoju będącego połączeniem wody i soku jabłkowego. 

Na początku powiem, że ciut sceptycznie podchodzę do tego typu napojów, ponieważ z reguły większość z tych, które dostępne są na półkach sklepowych to nic innego jak sam cukier. Niektóre są tak słodkie, że aż się odechciewa pić. A przecież sok owocowy to powinno być coś zdrowego. Ostatnio zaczęłam zwracać na to większą uwagę, gdyż idzie lato i trzeba jakoś wyglądać ;) Ale o tym jak dbam o sylwetkę przed latem będzie w osobnym poście.

Wracając do dzisiejszego tematu. Żywiec Zdrój Soczysty - to 91% wody mineralnej, cukier (a jakże), 4% zagęszczonego soku jabłkowego, ekstrakt jabłkowy oraz regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat naturalny.

Według producenta: "Żywiec Zdrój Soczysty to idealne połączenie krystalicznie czystej wody z pysznym sokiem z owoców. To produkt inspirowany naturą, idealny dla miłośników napojów smakowych. Produkt jest idealną propozycją dla osób, które najczęściej sięgają po napoje, ale jednocześnie poszukują najbardziej naturalnego rozwiązania. Jest też doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą zadbać o odpowiednie nawyki żywieniowe swojej rodziny ale nie mają czasu na samodzielne przygotowanie wody z sokiem owocowym czy kompotu. Żywiec Zdrój Soczysty to eksplozja z natury, zamknięta w poręcznej butelce."

Obiektywnie mówiąc naprawdę byłam mile zaskoczona po spróbowaniu tego napoju. 
Po pierwsze smakuje ciut inaczej niż te napoje, które do tej pory miałam okazję  próbować. Wiodący tutaj jest smak jabłka. Faktycznie ma się wrażenie, że pije się sok jabłkowy rozcieńczony z wodą. Ma wyraźnie lekko kwaskowaty smak. Cukier jest praktycznie nie wyczuwalny.  

Według mnie jest to świetna, zdrowsza alternatywa dla innych dostępnych w sklepach napojów. Warto zapakować sobie butelkę Żywca na wakacyjne wojaże, ponieważ jest on bardzo orzeźwiający i szybko gasi pragnienie.

U mnie napój zdał egzamin i gdy znudzi mi się picie tylko czystej wody i będę mieć ochotę na coś bardziej owocowego - zapewne po niego sięgnę.

Na koniec dodam, że Żywiec Zdrój Soczysty dostępny jest w 3 wariantach smakowych: Jabłko, Cytryna i Wiśnia. A do wyboru mamy dwie pojemności 0,5 l w cenie 1,99zł  i 1,5l w cenie 3,49 zł Warto wypróbować - mnie obecnie kusi cytryna i przy najbliższych zakupach trafi do mojego koszyka.


A Wy co sądzicie o takim połączeniu wody z sokiem ?? Mieliście już okazję wypróbować ten napój ??






1 komentarz:

  1. W Szwajcarii prawie nie ma napojow, laczacych w sobie wode i smak...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)