wtorek, 19 lipca 2016

Śródziemnomorska nawilżająca maseczka do twarzy z oliwką - AVON

No i stało się, zostałam konsultantką Avon. Chcąc nie chcąc okoliczności sprawiły, że postanowiłam się troszkę tym zająć. Niesie to oczywiście konsekwencje dla tego bloga jak i również dla Was jako moich czytelniczek. Otóż możecie spodziewać się, że częściej będą się pojawiać recenzje kosmetyków tej marki. Dzisiaj natomiast chciałam Wam przedstawić maseczkę do twarzy. Zapraszam dalej.




Zacznę od tego co napisał o niej producent: "Jedna ze śródziemnomorskich pereł - nawilżająca maseczka do twarzy z oliwą z oliwek. Zawiera też wyciąg z liści oliwnych przeciwdziałającym wolnym rodnikom. Lekka, przyjemna konsystencja szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu na skórze. Nawilża skórę i chroni przed wysuszeniem. Doskonale odświeża i koi. Pomaga także wygładzić drobne zmarszczki powstałe w skutek wysuszenia skóry".



Śródziemnomorska maseczka to jeden z serii kosmetyków Planet Spa. Kupujemy ja w tubce w oliwkowym kolorze otwieranej na klik. Jest ona miękka, więc nie ma większych problemów z wyciskaniem mazidełka.

Konsystencja jest dość gęsta, nie przecieka przez palce. Zapach bardzo świeży, zbliżony do oliwkowego. 

Maseczka fajnie rozprowadza się na twarzy. Zgodnie z zaleceniami producenta, nakładamy ją na 20 minut, po czym spłukujemy ciepłą wodą.

Używam jej już od dłuższego czasu. Gdy trzymam ją powyższej 15 minut czuję, że twarz robi mi się coraz cieplejsza. I dla mnie jest to sygnał, że najwyższy czas aby ją zmyć. No i tu trzeba się wykazać odrobiną cierpliwości, ponieważ troszkę czasu upływa zanim uda się dokładnie zmyć ją z twarzy.

Po użyciu zawsze mam uczucie dobrze oczyszczonej twarzy. Co do nawilżenia to jakiś spektakularnych efektów nie zauważyłam.

Mimo tego uczucia rozgrzania, maseczka nie podrażniła mi skóry ani również nie wystąpiła reakcja alergiczna.

Zgodzę się z producentem, że doskonale ona odświeża. 

Ogólnie rzecz biorąc nie jest to zły kosmetyk. Jeśli chcecie dobrze oczyścić i odświeżyć skórę to mogę ją polecić. Ale co do nawilżenia to szału nie ma. Ja używam po niej i tak krem nawilżający, więc taki efekt jest mnie w stanie zadowolić.


Jak Wy odbieracie markę AVON ? Używałyście kosmetyków tej marki? - jak wrażenia ?

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)