czwartek, 27 października 2016

Trendy na jesień 2016 - Zakratowane kratki

Jesień ma to do siebie, że pogoda dość często się zmienia. Jednego dnia jest ciepło następnego dnia wieje chłodem, że aż się nie chce z domu wychodzić i do tego jeszcze pada deszcz. A skoro pogoda tak zmienną bywa o tej porze roku to może dlatego też tak modne są w tym sezonie wszelkiego rodzaju kratki. 


źródło; Dom Mody Klif



Poniżej kilka kratkowych inspiracji

Zaczynamy dzisiaj od Galerii Słowiańskiej ze Zgorzelca. Sukienka z Mohito już mnie urzekła. Widziałam ją na żywo i kusi mnie straszliwie ;) Poza tym, jak widać kratka pojawia się nie tylko na odzieży.

źródło: Galeria Słowiańska 

 Poniżej Poznań City Centre i jego zakratowana propozycja
źródło: Poznań City Centre
 Według Galerii Forum z Gliwic kratka jest jednym z najmodniejszych trendów w tym sezonie.

Kratka idealnie się komponuje ze złotymi dodatkami. I takie właśnie zestawienie proponuje Galeria Silesia.
źródło; Silesia
 Poniżej kratki od Galerii Dominikańskiej z Wrocławia
źródło: Galeria Dominikańska 
 Poniżej propozycje z Galerii Warmińskiej i chyba to zestawienie najmniej mi przypadło do gustu.
źródło: Galeria Warmińska
 Teraz kolej na Dom Mody Klif.
źródło: Dom Mody Klif
 I na koniec mody dla Pań - Galeria Wisła, gdzie w modną kratkę ubierzemy nawet naszego pupila.
źródło: Galeria Wisła
 To teraz czas na kilka propozycji dla Panów. Na początek Poznań City Centre
źródło: Poznań City Centre
Klasyka w kratkę to propozycja od Galerii Arkadia z Warszawy
źródło: Arkadia 
 I na koniec Złote Tarasy

Ja osobiście nie przepadam za rzeczami w kratkę. Ale sukienka z Mohito jest naprawdę przeurocza i tylko pytanie czy wybrać się już teraz na zakupy czy poczekać na przeceny ;)

A Wam jak podoba się taki styl. Coś Wam się podobało /?

3 komentarze:

  1. Też uległam kratomanii ;D Kupiłam sobie szal w kratę, a teraz poluję na płaszcz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszule w krate to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę i myślę - ale w mojej szafie chyba nie mam nic w kratkę na tą chwilę. Koszula to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)